Populære spørgsmål om Oral-B's garanti & service 

Har du spørgsmål om Oral-B's garanti & service? Vi har sandsynligvis besvaret det her!

Hvad dækker min Oral-B-garanti? Din Oral-B-garanti starter på købsdagen og varer i 2 år. Hvis dit Oral-B-produkt er defekt i garantiperioden, vil den berørte komponent blive udskiftet med en ny, original reservedel med samme eller større specifikation.*

Garantien dækker ikke kosmetiske skader såsom ridser eller skader forårsaget af:

  • Normalt slid
  • Ulykke, forkert brug, snavs eller vand
  • Manipulering med produktet
  • Forkert brug
  • Reparationer foretaget af teknikere, der ikke er autoriseret af Oral-B/Braun
  • Manglende vedligeholdelse af produktet, herunder genopladning
  • Produktet, der ændres eller anvendes til kommercielle formål

Bemærk: Kun elektriske apparater er dækket af garantien – tilbehør er ikke inkluderet (eksempler er et rejseetui, holder til børstehoved, smartphone-holder)

Hvis du har brug for oplysninger om, hvor du kan få dine Oral-B elektriske produkter serviceret eller repareret (i garantiperioden eller uden for garantiperioden), kan du se vores nyttige links herunder.

Hvordan tilmelder jeg mig Oral-B's udvidede garanti? Du kan registrere din Oral-B el-tandbørste og få 1 års ekstra udvidet garanti, hvis du tilmelder dig inden for 2 år fra købsdatoen. Klik her for at ansøge om den udvidede garanti. Du skal indtaste personlige oplysninger og detaljer om din tandbørste, så sørg for at have den ved hånden, når du registrerer dig.

Når du er registreret, vil du modtage en e-mail for at bekræfte din udvidede garantiregistrering. Hvis du ikke har en e-mailadresse, skal du blot udskrive en kopi af registreringsbekræftelsessiden, når din registrering er gennemført. Opbevar din e-mailbekræftelse eller registreringsbekræftelse og kvittering sikkert, da du skal sende en kopi i det usandsynlige tilfælde, at du skal fremsætte et krav mod vores generelle garantivilkår og -betingelser i den forlængede periode.

Bemærk: Hvis du oplever problemer under din registrering, bedes du kontakte vores kundeservice på gratis telefon, som med glæde vil hjælpe dig og sende dig en e-mail med bekræftelse af dit Oral-B-garantiudvidelse.

Hvordan kan jeg få min Oral-B el-tandbørste serviceret? Hvis din Oral-B el-tandbørste udvikler en fejl inden for den 2-årige garantiperiode (3 år, hvis du har fuldført vores garantiforlængelsesregistrering), kan du få dit apparat serviceret hos vores servicecenterpartner(e). Servicecenteret reparerer eller udskifter din Oral-B el-tandbørste uden beregning, forudsat at den opfylder vores garantivilkår og -betingelser.

I forbindelse med service under garantien: Besøg www.service.braun.com for at finde oplysninger om dit Oral-B autoriserede servicecenter

Ved returnering af din tandbørste skal du sørge for, at den er pakket passende til at modstå normal fragthåndtering. Vi anbefaler, at du får et bevis på forsendelse. Vores garanti dækker reparation eller udskiftning af produkter og forsendelsesomkostninger.

Ved service uden for garantiperioden: Du kan stadig sende din el-tandbørste til vores servicecenter, da de tilbyder en gratis reparationsservice.

Kan jeg udskifte batteriet i min Oral-B el-tandbørste? Nej, du kan ikke udskifte batteriet i din Oral-B el-tandbørste. Batteriet er indkapslet i elektronikken i tandbørsteskaftet, og enheden forsegles derefter for at holde den vandtæt. Derfor leverer vi ikke nye batterier til Oral-B el-tandbørster.

Fandt du denne artikel gavnlig?