Den nyeste Oral-B-app er designet til bedre at spore din børstning og levere en mere personlig indsigt, så du kan forbedre dit tandkøds sundhed. Da appen er en helt ny oplevelse, skal nye og nuværende Oral-B-brugere registrere sig for at oprette en ny login-konto.
Sådan opretter du en Oral-B-konto, hvis du er en ny bruger: 1. Download den nye Oral-B-app fra Google Play Butikken eller iOS App Store 2. Åbn appen og følg instruktionerne på din skærm for at fuldføre registreringen. Du kan altid registrere dig til en Oral-B-konto på et senere tidspunkt ved blot at navigere til "MERE"-skærmen i appen.
Sådan opretter du en konto i den nye Oral-B-app med dit eksisterende Oral-B Me- eller Oral-B Cloud-login: 1. Download den nye Oral-B-app fra Google Play Butikken eller iOS App Store 2. Åbn appen og følg instruktionerne på skærmen for at fuldføre registreringen 3. Du kan bruge dit eksisterende brugernavn og din adgangskode, så længe adgangskoden opfylder de nye kriterier
Har du stadig problemer med din registrering? Følg nedenstående fejlfindingstrin for at løse problemet:
- Sørg for at have den nyeste version (version 8.x) installeret Opret forbindelse til et pålideligt WiFi-netværk, og kontroller, at vores børste er forbundet
- Sørg for, at din telefon er indstillet til den rigtige region Kontroller, at du har læst de krævede vilkår. Du skal muligvis scrolle til bunden af den juridiske ansvarsfraskrivelse for at markere afkrydsningsfeltet
- Indtast dine loginoplysninger manuelt, autofyld kan medføre, at du ved et uheld indsender ""tomme"" felter"
Kontroller, at din adgangskode opfylder de nye kriterier - dette vil være nemmere, hvis du gør din adgangskode synlig."
Hvis du blev bedt om at nulstille din adgangskode, men stadig ikke har modtaget en bekræftelseskode:
- Tjek din indbakke eller spam-mappe for en e-mail fra noreply@m.oralbconnect.com Sørg for at have den nyeste version (version 8.x) er installeret
- Opret forbindelse til et pålideligt WiFi-netværk, og kontroller, at din børste er forbundet
- Sørg for, at din telefon er indstillet til den rigtige region
- Stadig ingen kode? Tryk på knappen ""Send kode igen"" i appen Indtast din bekræftelseskode manuelt, autofyld kan medføre, at du ved et uheld indsender ""tomme"" felter"" Hvis du stadig oplever problemer med din registrering, bedes du kontakte kundesupport på 08007311792 for yderligere hjælp.