Hvordan kan jeg få min Oral-B el-tandbørste serviceret?

Hvis din Oral-B el-tandbørste udvikler en fejl inden for den 2-årige garantiperiode (3 år, hvis du har fuldført vores garantiforlængelsesregistrering), kan du få dit apparat serviceret hos en af vores servicecenterpartnere.

Servicecentret reparerer eller udskifter din Oral-B el-tandbørste uden beregning, forudsat at den opfylder vores garantivilkår og -betingelser.

I forbindelse med service under garantien: Besøg www.service.braun.com for at finde oplysninger om dit Oral-B autoriserede servicecenter

Ved returnering af din tandbørste skal du sørge for, at den er pakket passende til at modstå normal fragthåndtering. Vi anbefaler, at du får et bevis på forsendelse. Vores garanti dækker reparation eller udskiftning af produkter og forsendelsesomkostninger.

Ved service uden for garantiperioden: Du kan stadig sende din el-tandbørste til et af servicecentrene, da de tilbyder gratis reparationspristjek.

Hvor længe vil processen tage? Servicecenteret sigter mod at behandle din tandbørste inden for 1 arbejdsdag efter modtagelsen. Dette gælder for alle tilfælde, uanset om de er i garantiperioden eller ej. Hvis de har spørgsmål, eller hvis du anmoder om reparationspristjek, vil de kontakte dig, ellers vil din tandbørste blive gendannet i fuld funktionsdygtig stand og returneret til dig.

Fandt du denne artikel gavnlig?