Hvordan får jeg positionssporingsfunktionen til at fungere med den nye-app?

Positionssporingen og børstegenkendelsen bør fortsætte med at fungere, så længe din Bluetooth-forbindelse er sikker.

Hvis du vil børste tænder uden forstyrrelser, skal du sørge for, at din telefon er i "normal" tilstand og ikke i "strømbesparende” tilstand.

Hvis du fortsat oplever forbindelsesproblemer, skal du muligvis manuelt tilknytte din Oral-B-børste påny til den nyeste Oral-B-app (version 8.x).

Følg trinene forneden for manuelt at oprette forbindelse igen eller tilføje din nye Oral-B eltandbørste til den seneste Oral-B-app: 1. Åbn din Oral-B-app, og naviger til ""MERE""-skærmen 2. Vælg ""DIN BØRSTE"" i menuen 3. Tryk på ""FORBIND NY BØRSTE"" nederst på skærmen 4. Vælg “JA”, når du bliver bedt om at forbinde din tandbørste 5. Tryk på ""START"" på velkomstskærmen 6. Tryk én gang på tænd/sluk-knappen på din eltandbørste for at aktivere Bluetooth 7. Appen vil give dig besked, når din eltandbørste er blevet identificeret 8. Du kan slukke for din eltandbørste, når den har oprettet forbindelse til appen

Hvis du stadig oplever forbindelsesproblemer, bedes du kontakte kundesupport på 08007311792 for yderligere hjælp.

Var dette svar nyttigt?

For de bedste resultater og oplevelsen skal du downloade Oral-B-appen - tilslut din tandbørste og hold den opdateret.

HENT DEN I APP STOREHENT DEN I APP STOREHENT DEN I GOOGLE PlayHENT DEN I GOOGLE Play